fredag 17 januari 2014

Världens roligaste em :P

Efter frukost besök av mamma vart det städning. Dammsög o dammade. Tvättat ngr maskiner o bäddat rent. Lööövly!!! Sen sov Tim en timme o medan låg jag o Ida i soffan o vila. Hon tittade på film o jag halvslumra. Mysigt o välbehövligt! ;) När Tim vaknade åt vi mellis o gick sedan ut o lekte i nästan 1.5 timme. Oj så skoj vi hade!! Jisses!! Vet inte när jag o barnen skrattade så sist! Jagade varandra o kastade snö. Ida va en baddare på o kasta i ANSIKTET på mig! Haha! O som hon skrattade!! Detta behövde jag verkligen! 

Sopa altanen...


Sen åkte leksakerna fram ;)


Gräva i snön är ju kul det me!! :))


Man kan ju faktiskt göra snökanoner ist för sandkakor ;)


Inte lätt me tjocka vantar ;) Men han va tapper o kämpade på!


<3


<3


Starke Ida!!!

Barnen fullkomligt äääälskar att vara ute!! O det är så himla kul!! Ute bråkar de praktiskt taget inte alls!!

Nu står middagen i ugnen... Om drygt en timme är det mat dax. Jag o barnen ska bygga lego hus!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar