tisdag 7 januari 2014

Sad and tierd mama :(


Ledsen...

Har ännu mer ångest inför i morrn.... Gah!! Nu drar det igång. Ända til semestern i sommar!!!! Hur ska detta gå!!! Ida vill inte till "dagis" säger hon... Blir nog en grymt jobbig morgon i morrn. Att få upp dom. I med frukost o iväg... Hela hallen är full me grejor som ska me. O så lämningen... Blir nog lika jobbigt för mig som för dom. Om inte värre... Tänk att man ska va sååå känslig... Suck!!!

Nytt schema fick ja oxå. Mina sköna tisdagar är borta o kommer jobba 8.30-16 då ist... Dock blir det sköna måndag ist? 8-13.15 då ist... Känns sådär... Mitt förslag egentligen då det va körigt på em just på tisdagarna. Kanske blir bra o skönt me en kort måndag. Även om det va jätte skönt o ha en kort dag där mitt i.. Aja. Så kan det bli....

Jag ligger REDAN i sängen... Sömnbristen från i natt tog ut sin rätt för mååånga timmar sedan. Sen dess har jag bara gått på ren envishet. Vill ha ordning o reda här hemma!! Och det är skönt o ha allt förberett o klart tills i morrn.. 

Godnatt o wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar