söndag 5 januari 2014

En dag kvar...

Dessa 17 dagar gick fööör fort!! :( Även om vi verkligen umgåtts som familj heeela tiden. Älskar't!!!!
I morrn är sista lediga dagen. Barnen har en dag till. Älskar mornarna o förmiddagarna vi haft här hemma!! I morse vakna barnen strax efter halv åtta. Vi gick upp. Jag satte på Pippi åt dom. Tog av Idas blöja o bytte Tims. Gick sedan o la mig (me dörren öppen, vårat sovrum ligger ju i direkt anslutning till vardagsrummet) o slumra fram till kvart i nio!! :O Då va filmen slut o de kom o sa till. De hade suttit tysta i en hel timme o kollat på film! Hur underbart är inte det?! Jag sov ju inte så djupt o hörde direkt när dom rörde sig el sa nå, men så sover ju ja jämt ;) Fler sånna helg mornar tack! ;) Känns iaf skönt att börja första dagen me att inte behöva tänka på o få upp o iväg me barnen! :)
Men har ja lagt mig i tid? Inte då... Eh, får skylla mig själv ;)

Barnens favvo ställe o leka. I resesängen! Haha! De ska in me alla kuddar o gosedjur, det blir trångt! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar