lördag 25 januari 2014

Sorry!

Dålig uppdatering idag. Men har haft mkt o göra. Började me sovmorgon till kvart över nio. Då vart jag väckt av barnen som kom o kröp upp hos mig :) O efter frukosten va det bara o sätta fart! Mannen o barnen gick till affären o köpte blommor till barnens farmor som fyller idag. Medans så dammsög jag. O när de kom tillbaka va det lunch för barnen som gällde, sen sov dax för Tim! Ida o pappan mös o tittade på en film medan. Jag fixade fruktsalladen, tog drygt en timme! :S Men va rätt mkt så! Glömde helt bort o fota me min mob. Bara me kameran. 
De här va de enda....

Dukningen...

Bilar, bilar, bilar ;)


När Tim hade sovit o fixat i ordning sig gick han o satte sig vid bordet o tittade på klockan... En halvtimme kvar tills kalas gästerna kommer...


Väntar....

40 min innan gästerna kom gick jag in i badrummet. Städa lite snabbt där o fixade sedan i ordning mig. Hann klart. Phu!!
Barnens farmor va först på plats. Pengar fick han av henne. Sen kom min farmor o farfar. Av dom fick han ett par tossor o ett pussel. Efter det kom mamma o pappa. Av dom fick han denna...

;) Låt våren komma snabbt så den kan få komma ut :P

Sist kom bror m fam. Av dom fick han ett besök på Leos! Toppen! :)

Sen vart det fika o lek o bus. När de sista gästerna gick vid fem tiden va det två jätte trötta barn här hemma. Framför allt Ida. Stackarn orkade knappt äta middag <3 Tim verkar iaf nöjd med dagen :)

För oss vart det en tv kväll när barnen somnat. Tre avsnitt av Vampier Diaries. Oj så bra det va!!!!! Men nu dröjer det länge till nästa avsnitt. Säsongsavslutning :( Just nu sitter jag med söndags ångest, en LÖRDAG!! Sååå onödigt! Men helgerna går för fort.... O barnen växer för fort!!!!

Eh, går o lägger mig nu. El ja, blir väl om nån halvtimme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar