onsdag 1 januari 2014

Godmorgon!!

Trots att jag är hur trött som helst så kan jag inte sluta le. Att få vakna bredvid mina två hjärtan första dagen detta år är det bästa! O att sedan få sitta i soffan o mysa till deras favvo Pippi är pricken över i't! ;) Kvart över sju bestämde de att det va morgon. Men det gör faktiskt inget. Bra att inte vända på dygnet för mkt. Det får bara barnen lida av sen... I helgen är det dax att vända tillbaka på det lite. Nu är det ju inte så farligt. De har lagt sig 19-19.30 ist för 18.30 så... Om vi inte varit borta el haft besök så det blivit liiite senare ;) Är skönt att inte alltid behöva tänka på sovtider. Men som sagt, för barnens skull ska man inte ändra för mkt. O framför allt inte för att man sj vill sova längre. Barnen mår bäst av att ha sina tider! Men det är klart det blir lite sisådär ibland ;)

Här ligger ja gärna en liten stund till, men sen vill vi ha frulle! ;)

Är väldigt glad att jag, el vi, inte drack nå igår. Vill inte må dåligt dagen efter... Man ska ju orka me bustrollen oxå <3
Trots att planerna vart ändrade o vi vart hemma va det en fantastisk gårdag o kväll! Vi gjorde det bästa av den, o det vart den verkligen! Strax innan tolv gick vi ut på uteplatsen. O därifrån syntes o hördes det massor av fyrverkerierna! Barnen sov sig igenom hela. Skönt för dom! :) Strax innan kl ett låg ja i säng. Sen hade jag ändå svårt o sova. Typiskt :P Men nångång somnade ja iaf ;)

Tack min älskade familj för igår! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar