onsdag 29 januari 2014

Så himla skönt!!!

Håret hade ute duschats på flera dagar (bara kroppen :P) så nu känns det himla skönt!! Känner mig dock inge piggare :( men men...

Sen ser man ju ut som man gör utan smink o utan att ha vistats ute på flera dagar (mer än att ha gått fram o tillbaka till bilen) 

Pratade precis me mamma. O där va det fullt ös :/ De höll på o äta mellis o sen skulle hon va så snäll o komma me dom. Så slapp jag ut i det inte så sköna vädret. Men det skulle ta ett litet tag sa hon då de skulle leka lite på vägen hit oxå :) Är otroligt tacksam att hon ville ha barnen idag. Så fick de ett break från fsk mitt i veckan. I morrn får de gå som tidigare, till två. Så jag får vila o de få vara där o leka me kompisar. Ida som precis bytt avdelning behöver va där så hon får komma in sig ordentligt. Hade de varit hemma i morrn me hade det blivit fem dagar där ifrån. O så va de ju hemma en dag i veckan. Fröknarna dör tycker oxå det är bra att de är där de dagar de ska (mån-tors) om de är friska såklart ;) mest jag som vill ha de hemma så fort möjlighet finns... 
Nu ska ja fortsätta vila innan de söta bustrollen kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar