lördag 11 januari 2014

Snöööö!! :))

Efter att ha sovit knappt 3.5 timme gick jag upp kvart över sex :/ Brorsan sov ju här o skulle till jobbet kl sju. Så ville hinna prata lite me honom innan han åkte :) Strax efter kl sju la jag mig o somnade om till strax efter halv tio ;) Upp o käkade frulle o kl tolv när Tim skulle sova, somnade jag med honom o sov en timme :P 
Men efter det bar det av ut i den härliga snön!! :)) Invigde de nya pulkorna barnen fick i julklapp! De va kanoners!! Gick till en backe här i närheten. Finns massa, men vi valde en lite mindre som va mer lagom för dom. Oj så kul vi hade!!!! :))

Så fina pulkor sååå!! :)


Klara, färdiga....

Kööööör!!!!!

Det är ap lagom me snö ute nu. Hoppas det kn fortsätta va såhär ett tag nu. Barnen älskar det!! O ja me ;)

När vi kom in vart det fika. Varm choklad o ost smörgåsar :) Barnen tyckte det va väldigt gott o doppa smörgåsarna i chokladen! Hihi!

I kväll blir det lugna gatan här hemma. Ska kolla några saker på datorn. Måste kanske välja mellan två hur roliga saker som helst. O det är INTE lätt kan jag säga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar