söndag 19 januari 2014

Mycket att se fram emot!

Jag gillar att ha saker att se fram emot. Nåt att längta till! På fre fyller världens finaste son 2 år!! <3 Min bebis är verkligen ingen bebis!! :( Men han kommer vara det ändå ;) haha! 
O tre veckor senare fyller världens finaste dotter 3 år!! <3 Helt sjukt. Hon kom ju nyss!! Haha!!
O i mars är det min tur. 30 år!!!! :O 
Oj oj oj ;) Men helt ärligt, me handen på hjärtat, har jag noll ålders ångest!! Jag är så stolt över det jag presterat i mitt liv o är så nöjd att jag faktiskt längtar till o kunna säg att jag är 30 år!! Haha! Insane tycker vissa. Men vadå, i huvudet är jag ju bara 25 så ;)

O sen ska ju jag o Patrik till Kungsberget om tre veckor. En annan resa är ev inplanerad oxå ;) O lite annat skoj :))

Så den här våren ska bli bra har jag bestämt!!

Kan inte bli annat än bäst me dessa två underbara bustroll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar