onsdag 29 januari 2014

Inge bättre...

Natten va hemsk!! Halsen är så svullen att det knappt går o svälja :( förutom när man tagit en Ipren o alvedon. Då går det an en stund... Te, fruktsoppa o saftsoppa är det som går i... Mellan kl nio o elva på fm låg jag o halv slumra framför tvn i soffan. Sen sov jag mellan elva o nästan kvart över ett i sängen :S Barnen fick gå på fsk 8.30-13.30... Så ja hade nån chans o vila. De är som tur va piggare nu. Dock kom Patrik hem o är jätte förkyld :( två sjuka föräldrar o två friska barn, not so good kombo :/ men det går! ;)

Såg "Våra bästa år" som jag inte sett på eeeevigheter! Följde det ju slaviskt innan kidsen kom :P 


Not so pigg...


Dagens middag: saftsoppa...

Jag blir hemma i morrn me... Skulle aldrig orka jobba då jag ej klarar av ljud. O orkar inte upp ur soffa/säng utan värktabletter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar