måndag 27 januari 2014

Sjuk... :(

Jag har varit hemma EN endaste dag sen jag började jobba i feb förra året. Men nu är det dax... Fick ont i halsen igår kväll. Men tänker att det är det "vanliga" som jag känt av hela hösten o vintern. Men vart ju inte bättre under dagen. Snarare sämre... När ja kom hem me barnen o slappnade av kände jag att huvudet, nacken, hela kroppen värkte!! O lite feber på det... Kan känna att det känns skönt om det får bryta ut. Men hoppas innerligt att detta inte blir långdraget...
Ringde jobbet o sa att jag blir hemma från P-mötet i kväll, o även i morrn. Jag behöver vila! O jobba med barn när man får så här ska man inte!

Ligger utslagen i soffan....

Barnen har varit snälla o stoppat om mig. En film är på o just nu är det lugn o ro i soffan... Men snart har de väl ledsnar. Så ska passa på o njuta så länge det varar. Om ca 50 min kommer mannen hem. Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar