söndag 12 januari 2014

En andpaus

Att ha två små är vääääldigt intensivt. O framför allt när de är så mammiga... De suger ut all min energi så stundtals dippar jag. Idag är en sån dag. Sen är det ju så att jag oxå älskar't, vilket många tycker är konstigt. Men jag skulle INTE vilja ha det på nåt annat sätt. De GER en oxå energi o att det är full fart gillar jag oxå! Men ibland tar min ork o energi slut. Ibland går det för lång tid innan jag får fylla på = lite egentid. O det måste man ha får o va en bra mamma! Nu menar jag inte just o gå ut o festa, el va ifrån dom flera dagar. Utan att bara några timmar få vara jag! Jag älskar mina barn över allt annat, men både dom o jag behöver få pauser från varandra emellanåt :)

Ida o pappan har åkt iväg för o hälsa på ngr kompisar, Tim sover (ca 45 min till) jag sitter i soffan o tänker äta min lunch o bara andas lite....
I em blir det nåt skoj ihop hela familjen <3

En liten omelett o en större sallad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar