onsdag 29 januari 2014

Från "min" plats i soffan...

Barnen ville va hemma idag. O me tanke på att det va så mkt vikarier på deras fsk igår o Ida tyckte det va lite jobbigt hade jag inte hjärta o säga nej. Jobbigt när man sj är hemma ju... Men som tur va erbjöd sig mamma o ha dom ngr timmar idag så jag får vila lite. Tack!!! <3 Hon va snäll o hämtade dom strax innan kl nio. Tänkte jag skulle hämta dom runt halv två, två. De va jätte glada att få följa me hem till mormor. Mina små älsklingar <3 Saknar dom nu ju!! Hihi!
O jag då, mår hyfsat idag. Ingen feber, men fortfarande ont i halsen, huvudet o kroppen (inte lika mkt som tidigare men..)  Ligger på "min" plats i soffan...

Idag är iaf persiennerna uppdragna...

Men ska strax dra mig in i det mörka sovrummet o sova ngr timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar