fredag 10 januari 2014

Fredag...

Kom inte på nån bättre rubrik :P 
Vaknade av Ida redan strax innan halv sju... Men har iaf fått sova i natt. Vet ej om mannen varit in till barnen i natt (men tror ej det ;) ) annars ar de sovit tysta hela natten i sina sängar. Skönt! 
Där i mot verkade det som om Ida vaknade få fel sida. Skrik, gråt o gnäll hela morgonen o fm :/ 
Drog av med dammsugaren direkt efter frukosten. Sen packade jag ner barnen i cykelkärran (den är de mest skyddad i mot blåst, snö, regn mm) o så gick vi till Willys...

Blask väder...

Nöjda ändå ;)


Jag tyckte det va mindre kul :/

Deras humör (el mest Idas) fortsatte inne i affären... Phu! Va helt svettig när vi kom ut där ifrån!! De fick iaf gå nästan hela vägen hem. Vilket de prompt ville :P
Hann knappt innanför dörren innan några gubbar ( el rättare sagt killar, då de nog va bra många år yngre än mig :P ) o bytte en trasig persienn i barnens rum.. Barnen tyckte det va sååå kul!! Haha! Satt o tittade på dom hela tiden ;) När de gick skulle Ida vinka i fönstret åt dom :P *pinsamt* Men de tittade inte. O jag knackade INTE!! Haha!

Tim sover, en liten stund till, Ida o jag myser i soffan o läser lite o så :)

Idag vart det en god (egen gjord såklart) kyckling sallad. Med curry sås (gjort på kesella naturell, liiite yoghurt o curry dårå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar