måndag 6 januari 2014

Phju!!

Har suttit i barnens rum o märkt upp lite kläder. Det de fick i jul o sen MASSVIS me strumpor... Det tar sin lilla tid! 
Jag tänkte snart hoppa i säng. El ja har som mål att ligga i sängen senast kl 23 ;) Det borde ju he mig ngr timmars sömn nu när inga barn kan väcka mig på natten va?! Hmm, hoppas på det... Jag har en förmåga o sova kasst ändå :P
I morrn har vi planeringsdag. Så blir jobb 8-16.30 ist för min favvo tis 8-13.15... Men det ska nog gå bra! ;)

Idag har jag haft godis sig från helvetet!!! Hade nån stuckit en choklad bit framför mig hade jag definitivt huggit in! Men jag lyckas hålla mig. O detta va bara dag 5!! Jisses!! Då hjälper det o surfa runt på "före o efter" bilder o på en favvo tränings blogg jag har. Så nu blir det ist en frukt. Jag SKA klara detta!! Blir svårast nu när man börjar jobba igen oxå....


Va bara tvungen o lägga in dessa gaaaamla bilder från i sommras... Underbara små <3


Lill killen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar