torsdag 30 januari 2014

Betydligt bättre

Idag kan ja iaf va uppe o inte helt soff/säng liggandes. Halsen är inte helt bra o förutom att man är mör efter att ha mått så dåligt så orkar ja nu göra nåt här hemma. En maskin tvätt är på g...
Fröknarna sa i morse att det va bra att dom kom eftersom de va hemma igår. O det gjorde mitt dåliga samvete liiiite bättre.. O jag är ju som jag är o ringde en timme efter ja lämnat dom för o kolla hur det gick. O det gick ju såklart bra ;)

Nu ska ja äta lunch innan ja om ett par timmar ska hämta hem dom. En 9-14 dag får räcka för dom. Hihi!
Jag tänkte testa nå nytt...

Kanske inte det roligaste me en konserv soppa. Men värt o testa ;)


Ser ju godare ut i tallriken (o gott va det oxå!) o oliv bröd till. Som ni kanske märkt har jag oftast inge pålägg på... Är inte så mkt för pålägg. Gott ibland ;)

Men sen blir det till o vila. Det tar som sagt på krafterna o va sjuk, o det tar lite tid o komma i kapp. O jag vill va pigg tills barnen kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar