söndag 12 januari 2014

Förberedelser inför veckan..

Matlista för två veckor har jag gjort klart. Barnens kläder inför veckan på förskolan är packade, mina me.
O trots att jag känner mig i botten just nu, slutkörd, så ska det inte få förstöra. När barnen äter frukost på förskolan, som nu kommer va måndagar ist för tisdagar, så äter ju inte ja heller hemma. Då brukar ja, om ja kommer ihåg o orkar, fixa nåt o ta med som jag äter i bilen el på jobbet. Idag fick det bli detta...

Morötter o en blåbär o hallon smoothie... Va tvungen o ta kort på den då det vart så härlig färg!


Tadaaa!! Färdigt o smidigt att ta me! ;)

I morrn är det som sagt jobb 8-13.15. Känns skönt då jag inte är på topp. Men blir nog bra.... Hoppas jag orkar med träning sen på kvällen...

Haft ett långt o väldigt bra samtal me Patrik i kväll. Är så otroligt glad att jag har honom. Han älskar verkligen mig för den jag är, lyssnar, stöttar, peppar o finns alltid där! Älskar honom så otroligt mycket!!!
O barnen... Oj så de kan testa en. Men deras kärlek. Den är oslagbar!! Som barnens fröknar sagt om dom: -De är riktiga kärleks tankare. O det håller jag verkligen me om! Pussar o kramar mig hela tiden! O jag tackar inte nej! Som jag älskar dom!!! Fina älskade Ida o Tim! <3

Nu blir det sov dax! Hoppas jag kan sova i natt. Kan ju nästan aldrig det längre... Drygt!! :(

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar