onsdag 1 januari 2014

År 2014

Då kommer det klyschiga, mina förväntningar inför detta år. Hade inte tänkt skriva nå, men sitter så bekvämt här i soffan o skriver för engång skull från datorn ;) Så här kommer det...
Börjar me att säga så här. Jag kan inte säga att detta ska bli DET bästa året. DOM bästa åren va 2010, 2011, 2012 o 2013. Gifte mig med världens finaste man 2010, fick världens finaste dotter 2011, fick världens finaste son 2012 o tog steget o flytta in till stan igen (vilket vi är otroligt glada för) INGET klår de tre första!! MEN jag tänker lägga detta år därtill efter. O vi ska INTE ha barn! Haha! Men jag ska hitta mig själv!! Jag ska ta hand om mig själv, OCH min familj. INGET o INGEN ska få komma mellan det. Jag har bestämt mig!! Nu jävlar är det "bara" o köra!! Och visst ja, jag o Patrik fyller ju faktiskt 30!! i år!! :O Så detta år blir nog tillagt därtill som sagt ;)
Jag känner mig peppad o ska försöka ta dagarna lite som dom kommer. SJÄLVKLART kommer ja planera massa. Det måste jag! Men annars ska jag försöka att njuta av varje dag!
 
Inledde detta år me o färga håret :P o nu ska naglarna målas ;) I morrn har vi MASSOR att göra! Borde lägga mig... snart... Blir säkert inte innan kl tolv ändå :P
 
 
Nåt alla bör tänka på....
 
 
 

True....
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar