måndag 4 mars 2013

Ut o få frisk luft!

Efter att barnen hade ätit lunch så lekte vi i drygt en timme till. Eftersom Tim sov på fm ville jag dra ut på tiden, men Ida vart så imla trött så vid halv ett fick ja lägga dom. Vart tvungen att forcera Tim o sova, aldrig kul. Men han va trött han med men ville absolut att jag skulle sitta där. Satt i drygt 30 min!! Brukar ju aldrig behöva sitta där. Men att ha varit sjuk så länge tar på krafterna... Stackarn :(
När ja hade ätit upp lunchen o tänkte gå in o göra Ida sällis o vila lite ja me, då vakna Tim... Suck tänkte jag... Gick in o satte mig typ 5 min sen sov han igen! :O Så ja gick in till Ida o hann få vila ca 20 min.
Ida sov i typ 1 tim o 50 min, tröttisen. Men det behövdes nog. Käkade inte mellis förren runt halv tre. Sen lekte vi på. Fast ja va grymt trött! När mannen kom hem strax efter halv fyra bestämde han sig för o ta me Ida ut. Men ja o Tim hakade oxå på ;) Vart lite längre ute än vi tänkt men barnen hade så himla kul! Är det nåt de älskar så är det att vara ute! :D

När vi kom in la ja Tim igen. o lagade middag. Han vaknade lagom tills vi skulle äta. Fast barnen sovit så mkt va de så himla trötta på kvällen. De tvärslockande båda när de drack vällingen. Tim orkade inte ens dricka upp sin! Jag gick ju iväg o träna direkt. Nu ska vi titta på ett el två avsnitt av Arrow!! :)



Det är kul nu o få sällskap av Tim när man leker tycker Ida!
 
 

 
 

 
Tim gungar på den stora gungan!!
 
 

Mina pojkar  <3
 
 

Ida äääälskar o gunga!!
 
 

Självklart måste man ha solbrillorna på om mamma o pappa har det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar