lördag 30 mars 2013

Lite från gårdagen!

Började morgonen med mysfrukost hela familjen! Sååå skönt att bara få sätta sig vid ett dukat bord! :) Efter frukosten plockade jag lite, vek tvätt o damsög (japp, på min födelsedag!) sen tog mannen med sig barnen ut i cykelkärran på en tur till Gamla Uppsala högarna o lekte lite. Jag hann hänga tvätt o träna! :) SKÖNT!! När de kom hem gick ja ut o gjorde dem sällis en stund. Barnen gungade såklart ;) Sen vart det lunch o barnen sov 2 timmar. Jag städade badrummet o tog mig en dusch. Bestämde mig för o lägga mig o vila i soffan typ en halvimme. Men vaknade av barnen 45 min senare :O O då va kl strax innan två o gästerna skulle ju komma kl tre!! Bara upp o byta om på barnen, ge dom lite frukt (skulle ju fika när alla kom) fixade en fruktsallad o fixade iordning mig. O jag han!! Phju!! ;)
Fick fina blommor o bra presenter ;) Bla fick jag biljetten till Eldkvarn av mamma o pappa :D Vi hade det trevligt o strax innan fem gick alla hem. Packade i ordning lite saker till barnen så följde de me deras mormor o morfar hem :) Jag o mannen tog en varsinn öl/cider o satt o prata lite innan det va dax o fixa sig i ordning för o åka ner på stan! Vart ju middag på China Garden dårå, sen en öl på Bullit o sedan bio. Den va grymt bra filmen!! Riktig action rulle *me like a lot* Hade en toppen kväll med min underbara älskling!!!
I morse gick jag upp strax innan tio (mannen kl halv åtta! :O) nyttig frulle, vek tvätt (ett evigt göra) o slängde in en ny maskin (man latar gärna till sig på lediga dagar. haha!) sen gick vi ut på en timmes promenad tillsammans <3

Nu ska ja strax måla naglarna o ta mig en dusch el ett bad. Kl fyra ska vi va hos farmor o farfar (som bor knappt 10 min promenad här i från) på påskmiddag :) Då får vi äntligen gosa me våra kids <3

Bilder kommer i nästa inlägg ;)

O förresten!! GLAD PÅSK på er!!!!!!!!!!!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar