onsdag 27 mars 2013

O så va det kväller IGEN

Tycker nyss det va jag satt här. Men det har gått mååånga timmar sedan dess!! Jag är totalt slut just nu... Dagen har gått bra. Men jag är ändå väldans trött!! Känns som om jag skulle kunna somna sittandes just nu... Nog tjatat om det!! (märker verkligen hur sömn är huvud fokus för alla som har små barn. Det pratas ALLTID om sömn :P)
När jag kom hem möttes ja av två söta tröttisar. Som åkte i plurret direkt ;) Sen mös vi bara, o läste, innan det va dax för dom o sova. Känns att ja träffat dom lite :( Beundrar ensamstående föräldrar som måste jobba heltid!!
När de somnat va det tränings dax för mig. Totalt noll motivation o lust. MEN det blir bara värre om ja ej tränar. Så sagt o gjort! Dock fick jag fruktansvärt ont i knäna. Kom då på att ja ju sprang 100 meter typ igår. Jag VET, det är inget! Men ja har nästan aldrig kunnat springa pga mina knän. Men trodde inte det va så här illa!! Gjorde ändå alla övningar men nu har ja sjukt ont!! Ska INTE springa mer utan bara fokusera på den träning ja gör nu...

HAde tänkt skriva längre men ja orkar verkligen inte. Skriver fel hela tiden o ögonen svider o orkar knappt hålla dom öppna....

I morrn: Jobb 9.45-14.15... Sen på kvällen, när barnen lagt sig, blir det en tur upp på Gränby....

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar