fredag 22 mars 2013

Oj då!

Haha! Förra inlägget vart väldigt kort i slutet. Men mamma kom så ville inte sitta vid datorn då!
När hon kom käkade jag middag. Havregrynsgröt med exotisk frukt mix (mango, ananas, physalis o hallon) o två kokta ägg till. Drack vatten. Har en hel del gott här hemma. En 70% choklad med sea salt, nogger glass, piggelin glass o en 200 g marabou mjölkchoklad. MEN jag har inte ätit nåt av det!! :O Efter att ha sett liiiite resultat på vågen o känner att det hänt lite på kroppen PLUS att träningen kändes o gick så bra, så vill jag hålla mig tills i morrn! Då ska vi nämligen använda 200 grammaren till choklad fonduen ;) Men känner ja mig rätt så kommer ja bara ta lite coklad o sen bara äta frukt :P
Nej, nu är jag för trött för o skriva nå vettigt, så over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar