söndag 31 mars 2013

Påskdagen redan slut....

Dagen gick verkligen fort! När ja gick o la mig för o vila en LITEN stund somnade jag o sov i 1.5 timme!! :O Patrik me!! Ida sov typ 2 tim o 20 min. Tim drygt 3 timmar!! Kan iof förstå dom båda. Vart en intesiv o händelserik fm... De va inte så lätta o söva i kväll. Dels för att man ställt fram kl men mest för att de vilade så sent. Tim vaknade ju strax efter kl tre o Ida närmare halv fyra, inte bra :/ Är dock väldigt glad att vi har mörkläggningsrullgardiner i sovrummen ;) Spännande o se när de vaknar i morrn bitti :P

Tims tejp lossnade innan middagen. Satte på nytt när han skulle sova... Men när ja kom in var det borta... Det kommer ju aldrig gå att ha det på... Snor o annat blöter ju ner det så det lossnar :/

I morrn är det träning som gäller. SKÖNT!! 1 kg PLUS under påsken är INTE ok!!! Fy fablarns va dåligt ja mår. Tänk om man kunde gå ner 1 kg på en vecka... När man kan gå upp det på en vecka... Suck!! Nu får det inte komma NÅT o förstöra.... Inte sååå många månader kvar till sommaren... O jag vill ine skämmas ihjäl mig o gå fullt påklädd hela sommaren....

Halsen värker fortfarande oxå... Så nu blir det sängd ax för mig...

Vi kollade förresten på Hunger games i kväll... Ok film. Men glad att ja inte såg den på bio!

Nu ska ja in o stoppa om mina hjärtan (gör alltid det innan jag lägger mig) o ge dom en puss, sen soooova! Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar