torsdag 7 mars 2013

Ett skit tråkigt inlägg...

Känns som att det enda ja gör nu för tiden är o klaga o gnälla... Ska försöka gaska upp mig.. Vet inte om det är när inlägg efter inlägg är så negativa som mina som man kanske ska ta en blogg paus? Vad vet jag... Samtidigt så är det ju här ja pratar av mig... Aja.

Jag mår inte alls nå bra.. Tröttare än tröttast... Efter 3 nästintill sömnlösa nätter börjar orken sina. Att sedan jobba idag vart nog för mycket... Beundrar er som jobbar heltid me små barn, att ni orkar... Fast samtidigt väljer ju var o en hur mkt man vill jobba, el behöver i vissa fall...
Jag har ont i magen, den känns inte alls bra. Har fått utslag på händerna o vissa delar av kroppen, vad är det för nåt?? Torr eksem? Fast ja är inte så torr... Orkar inte ens va vaken längre, o det är INTE likt mig o gå o lägga mig nu :/
Vad händer me min kropp??

Hade tänkt skriva lite mer. Lite roliga saker oxå. Men nu vill min kropp bara få sova... Kanske är det bättre i morrn. Hoppas det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar