lördag 16 mars 2013

Sorry för dålig uppdatering!!

Dagen har gått i ett!! Barnen vakna strax innan kl 7. Jag sov vidare till kl 9 :) Strax innan 10 kom Patriks mamma, mormor o morfar. Fick jätte fina tulpaner!! :)) 20 st fler färgade!! Barnen fick varsinn kex choklad :O första gången de åt godis :P men de åt knappt en halv var ;) De åkte hem strax innan lunch.
När barnen somnade efter lunch ringde mamma o undra if ja ville gå me henne upp på Gränby en sväng. Visst tänkte jag! Sen ångrade jag mig, hade kanske behövt tränat o vila... Men sen ångrade jag mig igen. Promenaden till o från Gränby räckte gott o väl som dagens träning (då det va promenad o plankan som gällde idag) så vi knata upp dit, kom fram vid halv ett, käkade lunch, shoppade lite (jag köpte en mini väska/plånbok, ett nagellack, o en lekplatta till barnen) sen gick vi hem o va hemma till halv fyra, alltså gick jag kanske typ två timmar på Gränby oxå. Känns i ben o fötter då jag hade lite klacjar på skorna oxå :P Är iaf nöjd med mina inköp, hade kunnat handla mer men stoppade mig själv ;) Hittade en jätte fin skjorta till Ida som ja ska köpa i veckan ;) Väskan/plånboken fick bli chock rosa!!! haha! Har ju en fin svart så tänkte det kunde va kul me lite färg oxå ;) Bilder på allt kommer i nästa inlägg (förutom lekplattan, den kommer i morrn) De hade en lekplatta för barn på leklust som påminner om en Ipad men simplare o me massa spel o knappar, svårt att förklara, haha! Men ni ser i morrn ;) hade kostat 349 kr men kostade nu bara 49 kr!! :O Hade aldrig köpt den för ord pris. Men barnen gillar den :)

När ja kom hem började jag med maten. Patrik tog me barnen till Willys o handlade ett par grejor, plus att barnen fick komma ut lite. Tim fick gå även han den sista biten :) Sen kom han in så gick Patrik me Ida o gungade lite :) Vi käkade sedan lax, potatis, sås o sallad! Mums!!
Efter maten va undanröjd va det bara att städa o fixa barnen för kvällen. Sen mös vi alla i soffan en stund, läste lite böcker o sjöng lite :) Barnen va hur gosiga som helst!! Myyyys!! <3

Nu sussar de o ja o mannen ska snart ta oss ett bad :P Sen blir det lite tv mys!

Ha en trevlig lör kväll hur du nu än spenderar den!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar