tisdag 12 mars 2013

Städa städa...

Den här dagen känns alldeles för kort!! (Hur ofta brukar jag tycka det!) Men det är så mycket jag vill göra o måste göra idag så jag får svårt att få tiden till o räcka till!!
Har precis dammsugit. Bäddat. O ska snart röja upp i köket. Eftersom ja jobbar två dagar nu så vill ja att det ska se fint ut så mina föräldrar (som ska ha barnen båda dagarna) får va i ett städat hem. Inge kul o va i ett bomb nedslag!
O så fråga min kusin om ja ville komma dit, men fick tacka nej :( Vill få ordning här så vi kanske kan hinna ut en sväng innan lunch, men måste fixa mig o som sagt, lite andra saker först ;) Tar mig just nu min första kaffe för dagen, men definitivt inte den sista ;)

Sen ska vi kanske åka o gosa bebis i kväll. O då måste vi oxå åka o köpa nå fint :) Älskar o få handla bebis/barn kläder!!

Nej, sätta fart kanske!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar