måndag 25 mars 2013

Hemma!

El ja kom hem för 45 min sen. Har duschat o ätit två knäckemackor ;)
Mötet gick bra! Fick en födelsedagsblomma o så åt vi tårta! hihi!

När barnen hade ätit mellis (fick väcka Tim för han sov i 3 timmar!) så klädde vi på oss o mötte pappan i dörren. Så gick dom ut o lekte en stund o ja åkte som sagt till jobbet.

Har väääääldigt dåligt samvete för att ja inte tränade idag. Valde att prioritera sömnen ist. MEN hade jag tänkt ordentligt igår så skulle ja tränat då ist o haft vilo dagen idag. Men nu är det som det är. Men det känns skit!! I morrn ska det iaf bli ordning o reda igen ;)

I morrn när vi gjort oss klara här hemma åker vi till mitt jobb. Kommer vi iväg tidigt får de leka lite där ute innan vi går in o äter påsklunch. Får se om vi stannar o barnen får sova där i vagnen el om vi åker hem o de får sova i bilen... När Ska va hemma senast kl tre har jag tänkt. Så vi kan mysa o packa innan barnen ska till deras farmor o sova...

Men nu är jag trött igen o tänker faktiskt gå o sova. Men först ska barnen få en varsin puss av mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar