måndag 18 mars 2013

Ändrade planer...

P-mötet inställt pga sjukdom. Så ist tänker jag åka o handla när Patrik kommer hem. Kvantum o så in i en annan butik, berättar mer om det sen :)

Våran dag har hittills sett ut som så: Käkat frulle, tränat (va väldigt kul o göra det med barnen runtomkring sig :P) en tjej som kom o hämta en gåvagn jag sålt, gick ut o lekte, in o käka lunch, vila (barnen sover men tycker mig höra Tim ligga o prata nu :P) Under tiden de sovit har jag: vikt o hängt tvätt, kollat datorn lite, duschat o själv vilat ca en halvtimme!

Bilder kommer i nästa inlägg ;) Eftersom jag fotar med mobilen så ligger ju bilderna där. O skicka över varje bild till datorn tar så lång tid. O det är ju faktsikt skönast att skriva från datorn. Så ibland blir det två inlägg, ett me text o ett med bilder (som hör till texten) men skriver alltid det isf. SÅ då vet ni det!! :)

Nu ska jag ta upp lill killen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar