måndag 11 mars 2013

Nästan skrattretande!

Jag har ju tränat ett tag. O innan ja vart gravid så tränade jag nästan dagligen. Har alltid gillat att träna.
Nu när ja kört ngr månader så har jag ju ansett mig som hyffsat tränad o me hyffsade muskler... Efter dagens träningspass (del 1!!) i Boken: träning för nyblivna mammor (ja är ju knappats nybliven mamma) så är ja mer slut än någonsin i kroppen!!! Är det så här set ska kännas??!! Nu har ju ja praktiskt taget endast rehabiliterings tränat förut. O det är STOR skilland!! Är dock rädd att mina axlar/skuldror/nacke (som ja rehabiliterings tränat) inte ska palla detta. Jag ska ge det ngr månader o se. Jag menar, får ja olidligt ont går det ju inte. Men ont får man ju i början om man ska stärka o bygga muskler. Men som sagt, vi får se! Kan, so far, verkligen rekommendera denna bok! När man väl fått in rutin på uppvärmning, övningarna o stretchingen så går det heller inte åt så mycket tid. O det bästa, du tränar hemma! Nu har ju ja ett gym bara ett stenkast här i från. O när ja väl kommit igång ordentlig, när ja kört klart alla delarna i boken, DÅ blir det ett gym kort på kraftkällan ;)

Nu ska ja hänga tvätt o plocka lite. Sen soooova!! I morrn är det mys, bus o lek me sötnosarna som gäller <3 O ev lite städning...

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar