tisdag 12 mars 2013

Härlig tisdag!!!

Älskar att solen skiner!!! Så mycket piggare o gladare man blir då! :)
Vi gick ut på fm. En timme. Varav en halvtimme va vi ute på en promenad! Vilket jag ska idag enligt mitt tränings schema! :)
Sen lekte barnen, o gungade såklart! :) Ida som blivit så stor gunga på stora gungan! :D (o kissade på pottan i morse me ;) )
När vi kom in kom mamma. Ja fixade lunch till barnen. Våfflor me grädde o färska blåbär!! Mamma åt lite hon me :) Hon läste oxå böcker för Ida o sjöng lite. Ida älskar't!!!
Sen la vi barnen. O de sover än! Nästan två timmar!!
När vi hade lagt barnen fixade jag min lunch: två stekta ägg på low carb bröd o 1 avokado!! Sen 3 kiwi som efterrätt ;)

Jag kör inte lchf om ni undrar! :)

Mamma gick för en halvtimme sen. Ja har hunnit städa badrummet o sitter nu me en kopp kaffe i handen. Hinner nog inte så mkt mer innan sötisarna vaknar <3















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar