lördag 9 mars 2013

Vilar bredvid världens vackraste dotter!

Somnade om förut o gick upp vid halv nio, åt frukost. Mös lite me barnen. Sen när Tim vilade gick ja ut på en 45 min power walk i det fina vädret! Underbart :) När ja kom hem körde jag plankan 3*30 sek. Kändes i magen att ja hade gjort den igår :P Barnen käkade lunch sen åkte vi iväg. Först rusta, där ja köpte en pilatesboll o hantlar 2kg. Ska ha 1kg här hemma nånstans ;)
Efter det vart det skopunkten. Barnen fick varsinna vårskor o Tim sina första gummistövlar :)
När vi kom hem va det bara o lägga barnen direkt. Tim lekte på i sängen trots att han va trött o somnade inte förren för 15 min sen. Ida har redan sovit 50 min typ. Har precis lagt mig bredvid henne. Min fina dotter, så söt när hon sussar här bredvid mig <3 Ska försöka hinna vila lite innan hon vaknar ;)

Bild på skorna kommer sen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar