fredag 29 mars 2013

Idag är ingen vanlig dag....

för det är MIN födelsedag!!!!!! :D haha!
Brukar inte fira o göra så spec. De närmaste kommer på fika o så får man nåt. Patrik o ja har inte gett varandra nåt på eeeeevigheter!!! Iof fick han ju nå litet av mig o barnen förra året när han fyllde år... Men oftast hittar vi på nåt tillsammans. Detsamma gäller julen... Har aldrig haft åldernojja. Men när Patrik börjar morgonen med att säga: Godmorgon 29-åringen! kände ja mig helt plötsligt jätte gammal!! :S Alltså snart 30 år!!! Insane!!!! Kan säga så här, ja har varit 25 år länge. Jag är fortfarande 25. Känner mig inte äldre. O tycker ja ser ut som typ 18 :/ Har inga rynkor ÄN! O egentligen är det väl inte direkt utseendet ja blir nojig över. Utan hur fort åren går!! Vad vill ja göra med mitt liv?? O tänk, om åren går såhär fort. Då är barnen snart stooooora!!! Nej, fy!! Inte tänka mer på det just nu!! Här ska det strax äta extra god frulle o sen ska här röjas!!!

Barnen fick förresten sina påskägg i morse. Eftersom de efter kalaset följer ma mamma o pappa hem o sover där. Sen träffas vi hos min farmor o farfar kl 16 i morrn för påskmiddag o då blir de så sent om de ska få äggen när vi kommer hem. Plus att ja behöver tvätta upp Idas trosor så hon kan börja använda dom. Hon vill helst gå utan blöja hela tiden nu. O det har INTE hänt nån olycka, än! :D

Trevlig långfredag önskar ja Dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar