söndag 24 mars 2013

När saker går sådär bra så man bara väntar på att nåt ska hända!

Positiv man är... :/ hehe! Men just nu har ja bra flyt o då är ja rädd att nåt ska ända. Men nu ska ja försöka va positiv!! I morse fixade Patrik me cyklarna så cykelkärran går att fästa på dom. Sen gick jag o Ida upp till Gränby. Två flugor i en smäll - hon fick komma ut o jag fick en promenad. Egentligen vilo dag för mig men en liten promenad skadar ju inte ;) Väl uppe på Gränby shoppade vi loss!! Först in på Lagarhaus o köpte fina servetter, trastorkare o ett gult ljus. Sen Kvanum där vi köpte björk kvistar, fjädrar, kycklingar o ägg att hänga i påskriset. O sist in på Stadium o köpte vind/vatten byxor o fleece tröja. Tänkte köpa en lila men fick bli svart. Så kan Tim ta den sen ;) Vissa saker, såsom utekläder o lite annat försöker ja köra lite neutralt, medan vanliga kläder, mössor, vantar o skor får de den färgen de vill ha :) I morrn ska ja även få hem en P.O.P skaljacka :O Min vän Sara köpte den åt mig på en klädbytardag i helgen. 100 spänn, självklart taget!! Bild på den kommer när ja fått den...
Patrik o Tim va o köpte en cykelhjälm medans, o kom sedan o hämtade oss. Vi hade då hunnit åka i rulltrappan 3 ggr :P
När vi kom hem fick barnen lunch o sen la vi dom... De har nog sovit 1.5 timme redan... Fort tiden går när de sover ;)
Fick ett samtal nyss o är lite orolig, fick en klump i magen :( men jag hoppas allt blir/går bra. Det gäller min bror, men berättar sen när ja vet hur läget är. Pappa är iaf o hämtar honom o Isadora nu så kommer Isadora hit. Så on får va me oss o påskpyssla lite :)
När barnen vaknat blir det mellis o sen påskpyssel ;)

Så får alla barnen äta hemgjorda köttbullar o makaroner till middag o jag o mannen äter själva när barnen somnat ;)
Ta mig en powernap nu innan kottarna vaknar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar