lördag 2 mars 2013

På g!!

Åh, så jag längtar till o få börja träna!!! I morrn el på sön SKA ja träna!! Ska bli så himla skönt! Älskar o träna o röra på mig. Man ska göra det för att kroppen ska må bra!! Ska även ta tag i kosten igen. Vägde mig idag o som tur va!! hade jag inte gått upp NÅT under de här två veckorna :O vart lite förvånad faktiskt! Fast självklart skönt! Har ju ätit vad som, när som. Så då hade ja inte förväntat mig o gått ner nå eller såklart!
Kan verkas dumt o komma igång igen på Idas kalas i morrn, men komme rändå fika lite. Har även beställt hem en bok som jag tror på, o som nig kan hjälpa, peppa o motivera mig (bild på den kommer) Längtar tills den kommer hem!!!!! :D

Nej, trots att jag har sovmorgon i morrn får det inte bli allt för sent. Vill ju ändå va pigg o risken för en jobbig natt igen är väldigt stor då vi redan rännt in ett x antal ggr till dom... Ska läsa lite bloggar nu, sen sova!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar