lördag 2 mars 2013

Ordning o reda igen!

Jag hade sovmorgon o vart väckt av en lite sötnos vid namn Ida kl 9.30! Hon kom in i sovrumet, stängde dörren o kom fram o krama mig o sa lite tyst: mamma... Mysigare sätt kan man inte vakna på! :) Efter jag ätit frulle va det bara o röja på här hemma. Patrik borrade o skruvade fast de sista listerna i hallen o sen va det städning som gällde! Hann precis klart me allt plus o fixa iordning mig innan alla kom vid kvart över ett!
Nu är det så fint så här hemma (bilder kommer!) o hallen är klaaaaar!!! YEY!! Gissa om vi är nöjda!! Tom Ida påpekar hur fint det är! :) Måste säga att mannen gjort ett toppen jobb!! Jag har inte gjort NÅT i hallen. O andra sidan har ja skött barnen, mat o ja, försökt hålla hemmet flytande ;) Han har dock fått utstå en del suck o stön o " är det inte klart snart" från mig :S  men det har inte varit så lätt o framför allt inte när barnen varit sjuka heller. Han började i mån o blev klart igår, ja en list idag då ;) O då har han ju bara kunnit hålla på i ngr timmar efter jobbet o innan barnen skulle läggas. Men såååå fint det är sen då!! :D

Nej, lite små fix nu o sen sängen! Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar