onsdag 5 februari 2014

Woho!!!

I morrn ska ja o Patrik göra nåt som jag ÄLSKAR!!!! O Patrik aldrig gjort ;)

Härligt!!!!

Vi ska åka slalom!! Nu hoppas jag verkligen att det går o åka i sunnersta backen. Att inte all snö är borta... Ska ringa dit i morrn o kolla. Men om det är snö så åker vi dit så fort jag kommer från jobbet!! :)) Mamma o pappa kommer o passar o nattar barnen <3
Detta blir en prövning inför helgens äventyr.. ;) Hoppas verkligen Patrik kommer gilla det lika mkt som jag. Då vet jag va vi ska på sen nästa vinter!!

Jag har inte åkt slalom på mååånga år. Men när ja va liten o ända upp till tonåren åkte jag varje år. Min familj åkte upp till fjällen så gott som varje år. O jag lärde nig åka när ja va tre! Så tanken är att om Patrik tycker det är kul så ska vi åka till Sälen är Höglekardalen nästa år me barnen o min bror m fam o mamma o pappa :)) Då är barnen ändå tre o fyra :O så då ska de nog kunna lära sig ;)

Håll nu tummarna för att vi kan åka i morrn!!!!!!!!!

Godnatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar