torsdag 6 februari 2014

Ner bäddad...

Jag mår skit IGEN!! Alltså denna hals, den gör mig gaaaalen!!!! Det gör så ont så jag knappt kan svälja. På höger sida känns det som om jag sväljer en stor klump varje gång jag sväljer. Som saakta går ner o sen saakta upp igen :/
På sön har jag haft så här i TVÅ veckor. Tänkte först om jag skulle ha ringt vc i morrn. Men det går ju inte. Ingen som vill komma o passa kidsen när det då bara gått ett dygn sen Tim kräktes. Vilket jag verkligen förstår att de inte vill. O jag kan ju inge ta me dom heller då...
Så jag får "snällt" vänta till mån... Då jobbat jag visserligen. Men kan hoppas på en sen tid. Om nu halsvärken är kvar. Jag känner mig så totalt jävla slut! Tror det beror på att jag ständigt har ont. O sen sover kasst (denna natt extra då det va som det va) så jag känner mig sjuk o febrig... Tror dock det "bara" är utmattning. 
Ligger nu ner bäddad i sängen o tänker sova, vilket känns som om ja kommer göra snabbt ;)

Lånar Patriks täcke oxå tills han lägger sig. Fryser såååå!!!!

I morrn är det fredag. Det brukar ju innebära städ dag. Men får se hur det blir med den saken. Ett varv me snabeldraken skulle i vilket fall verkligen behövas :/ men får som sagt se va vi orkar. O så ska vi försöka ta oss ut o få lite luft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar