tisdag 11 februari 2014

Nu kan veckan rulla igång!

Typ ;) Barnen ska till fsk i morrn. O Patrik ska jobba. Det blir två dagars vecka för barnen. Mjukstart efter att ha varit hemma i nästan en vecka. För Tims del gör det inte så mkt. Värre för Idas, hon ska ju liksom komma in sig i en ny grupp, o har inte gåt en enda hel vecka än. Men det ska nog bli bra. Dagen gick bra idag. Efter jobbet åkte jag till Kvantum o handlade lite. Va först in på Panduro o köpte pinnar (till cake pops) Sen handlade jag massa gott till helgen. Till Idas kalas. Hon fick välja, glass el tårta. Glass sa hon, o efter en liten stund -O tårta mamma ;) Haha! Så jag tänkte göra en banankola paj o så glass med minimarsmellows o chokladsås. Sen igår sa hon att hon ville ha kladdkaka också! Haha! Hon ska ha ALLT :P så då vart det en sån också ;) o så tänkte jag göra cake pops. Sen får det banne mig räcka ;) Finns allt hon älskar! Vet iof inte med banankola pajen, mest för oss vuxna kanske ;)

I morrn är det min långa dag på jobbet. 8.30-17. Men efter det tänker jag faktiskt träna!! Tänker strunta i att halsen värker som f'**. Måste testa iaf!

 
Tänk att denna lilla cooling blir TRE år på lör!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar