torsdag 13 februari 2014

Fy f** alltså!!!

Försöker mig på ett inlägg... Hela fm gick rätt bra. Jag låg i soffan hela tiden. Dukade fram fika till barnen i köket o sen fick de fika själva medan jag låg i soffan. Snälla barn <3 De lekte på bra hela fm utan nästan nåt bråk. De löste oftast bråken själva. De lekte på i deras rum i över en timme innan de kom o tittade till mig ;) o sen fortsatte leka. Ida är så duktig när hon ska kissa. Klättrar upp på toaletten själv. Torkar. O tvättar ALLTID händerna. Man behöver sällan påminna henne. Jag hade tur. Mannen kom hem på sin lunch vid elva o gav barnen mat. Tack o lov för det. Skulle aldrig klara av nån mat lukt!! Sen tog han med sig Ida i lastbilen så jag kunde sova me Tim. Som tur va sov han 1 timme o 15 min. Bestämde mig för att han fick sova så länge han ville så jag kunde få vila. Ibland sover han bara en halvtimme, så jag hade tur. Ida åker fortfarande me pappan, så får se när hon dyker upp...
Fördelen när de är två är att de kan leka med varandra. Men det är betydligt lugnare med en ;)
Mutar Tim me torsdags? Godis o hans favvo film Shrek!

<3


Shrek, det sista kapitlet...

Jag mår sämst. Inte kräkts nå mer. Men är fruktansvärt dålig i magen o springer på toa stup i kvarten :S O har fruktansvärda kramper i magen....
Ida är jätte gullig o förstår verkligen att jag är dålig. Kommer o klappar mig titt som tätt o tycker så synd om mig. Gullunge <3

Hon ville prompt ha sitt smyckeskrin....


Vilket resulterade i att ALLA hårsmånen hamnade i håret :P


Snyggt ;) Hon satte även på sig sina halsband, armband o örhängen...

Nej, nu är jag helt slut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar