fredag 7 februari 2014

En bra fredag!

Hittills har dagen gått bra. O fort! Efter frukosten gick Ida o bytte om från pyjamas. Valde en snygg outfit ;) sen satte hon på sig overallen. Jahapp, hon hade visst hört mig säga att vi skulle till affären o tyckte vi skulle gå på engång. Min plan va o städa först. Men det va bara till o klä på oss o lägga om dags planeringen ;) Vi gick även in på Arge Kaj. Där jag köpte fodrade galonbyxor o jackor till barnen. O vilket klipp! 299kr per set! O de hade kostat 800kr per set! Alltså fick jag allt för 600kr ist för 1600kr. Det kallar jag ett kanon klipp!! ;) Till Ida vart det ett i tre olika nyanser av grått o till Tim ett som är blå, vitt o svart. Bild kommer senare på dom ;)

När vi kom hem från affären hann ja hänga upp en maskin tvätt, slänga in en ny o dammsuga. Känns hur skönt som helst!! Nu är det bara badrummet kvar o lite små plock ;) 
Barnen fick plättar till lunch o sen ett varsitt kinderägg till efterrätt. Är det fredag så är det ;)
Tim sover nu o Ida o jag myser i soffan. Jag har ätit min lunch o Ida ville fika me lite avocado...

En god smörgås till mig. Med avocado, mozzarella o soltorkade tomater :)

Får se om vi går ut me mer idag. Tim vill ut o prova sina nya galonkläder. Ida har dock inte ens velat prova sina än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar