söndag 2 februari 2014

Jag har verkligen försökt!

Kämpat på under dagen. Så fort jag har kunnat så har jag vilat. Sov till kl halv tio el nåt. Låg i sängen på fm o när Tim sov efter lunch sov jag me honom. När vi vaknade gjorde vi oss klara för o gå ut. Jag hade noll lust, o ännu mindre pga av vädret... Men ut gick vi. Jag tittade mest på o va sällskap medan barnen o pappan lekte...

De rullade...

En stoooor snöboll...


Som sedan vart en stor snögubbe (som jag av nån anledning glömde fota :O )


Ida ville hjälpa till o gunga lillebror <3


Gung gung...


Sen byggde de en snölykta tillsammans :)


Som de tände tillsammans i kväll :)

När vi kom in däckade jag i sängen o sov över en timme :/ Tjugo i fem kom Patrik in o väckte mig. Liiite stressad vart jag då. Skulle ju va på middag hos mamma o pappa kl fem. Men fem i fem va vi där ;) Jag bestämde mig för o gå me dit då det va en avskedsmiddag för bästa finaste syster som åker bort i två månader på tis!! Det kunde jag bara inte missa! Så med mkt vila o alvedon i kroppen gick det bra ;) Är inte bara jag som kommer sakna henne som sjutton, barnen kommer definitivt oxå göra det :,( Men är glad för att hon följer sina drömmar o gör det hon vill!!!! <3
Vi fick god tacos där o kladdkaka till efterrätt :) O det är alltid kul o få träffa hela fina familjen <3


Kl va lite mkt när vi kom hem därifrån. Men barnen hade så kul så vi ville inte tvinga hem dom. Så de kom i säng runt åtta men sov säkert kvart över ;)

Så fina kort... <3


<3

Jag ligget ner bäddad i soffan... Blir hemma i morrn me. Eftersom jag hade feber i natt, o troligtvis under dagen me...

Jag har världens underbaraste man!! Han har tagit om allt här hemma hela helgen. Tvättat en massa, o fixat allt me barnen. Så jag har fått vila! Är väl egentligen en självklarhet när den andre är sjuk, att man inte ska behöva be om hjälp me sånna saker. Men hos vissa är det så. Men inte här hemma. Han har gjort allt på eget intiativ, för HAN tycker det är en självklarhet när jag är sjuk. Min älskling <3 O barnen har stoppat om, kramat o pussat på mig. Mina sötnosar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar