fredag 21 februari 2014

En frisk fredag!

Länge sedan vi alla mådde så bra en fredag :P
Barnen vaknade hyfsat tidigt. Men ja låg o drog mig en stund medan de tittade på Alfons :) Härligt! Men sen va det bara till o sätta igång. Städ fredag. Suget på o gå ut va inte så stort. O eftersom vi skulle få besök nångång efter kl tio va det lika bra o va inne. Jag han plocka rent överallt, bädda, städa badrummet, tvätta två maskiner, o dammsuga. O fixa iordning oss också såklart ;) Barnen han även äta lunch. Vid halv tolv dök Towe o Ella upp :) Jag fixade o bjöd på avocado soppa, som vi åt medan Tim sov ;) Det va en intensiv dag, men så himla kul o ses!! Måste vi göra snart igen!! Precis när dom åkte kom Patrik hem. Då skickade jag ut honom med barnen :P Haha! Fixade middag o drog sedan iväg o hämtade Stefan. Kom hem o då va barnen klara för läggning. Härligt! ;) Jag läste saga för dom o de drack välling (då Patrik o Stefan satt i soffan o snackade) sen somnade barnen snabbt. Vilket jag förstår ;)

Har precis duschat o tänker måla naglarna tror ja. Göra mig lite fin till i morrn då jag o mannen ska va själva. Barnen ska sova hos deras farmor :) Va vi ska hitta på vet vi inte än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar