torsdag 6 februari 2014

Äntligen snart läggdags!

Man måste få känna så ibland. Dagen har varit lång då vi bara varit inne o tagit det lugnt. En Tim som går på halvfart o vill bara sitta i soffan ibland o en Ida som det är fullt ös på o som varit trött nu på em...
Men när Tim hade sovit (i drygt en timme) så ritade, klippte, klistra o pysslade vi lite...
Sen åt vi middag. El ja, jag o Ida. Tim ville bara ha ett päron. Sen fortsatte vi o pysslade, o degen åkte fram...

Dega, dega...


-gör en boll mamma!!


Idas verk... Inuti där finns det tydligen kor, o Nicke (nyfiken) haha, livlig fantasi! 

Vid två va Tim trött igen o ville sova. Så han somnade snabbt igen o sov till kvart över tre. Inte så tokigt när de sover två ggr ;) Den här gången när Tim sov passade jag o Ida på o baka jätte gott valnöts bröd!

Bästa hjälpen <3

Så när Tim sen vakande vart det mellis me nybakat bröd. O barnen gav det tummen upp! Tom Tim åt lite :) Allt vart förskjutet idag så mellis åt vi kl 15.30! Haha!
När Patrik kom hem strax efter fyra drog jag till barnens fsk o hämtade deras grejor. Träffade ngr av deras fröknar som berättade att tre från Idas avdelning va kräksjuka o att de skickat hem 12!! :O från Tims avdelning... Jisses! Vinterkräksjukan gissar ja på...

Tim har dock inte kräkts nå mer som tur va. Men han är trött o har feber (38.7) Min lilla sötis!! O jag BER O HÅLLER TUMMARNA att vi andra klarar oss. Men av någon anledning har jag en känsla av att det kan va Idas tur i natt el i morrn :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar