söndag 9 februari 2014

Still going strong!

Låt mig slippa det min stackars familj får genomlida... Patrik är det värst för. Ida har inte kräkts nå mer sen i morse. Har lekt på o busat. Men det luktar riktigt illa i hennes mun, o när hon rapar, jisses!! :P Hon åt iaf ngr matskedar middag idag o sen en isglass. Tim åt lite mer, o en isglass han me ;) Men hon ville absolut inte ha nån välling. O det tyder på att hon inte är bra. För den är ett måste på kvällen! Snabbt somnade hon i kväll oxå. Hon har hela em o kvällen titt som tätt krupit upp o gosat me pappsen i soffan :) Innan middagen tig jag o Tim o knatade till affären. Han gick hela vägen dit, där inne o hela vägen hem (våra barn gillar o gå, vilket är riktigt skön!) han hoppade o plaskade i pölar o hade hur kul som helst. Skönt att barnen inte påverkas lika mkt av det här vädret som en annan. Nu vill jag ha VÅR!!!!!

Ligger o myser till en film me mannen. På VARSIN sida av soffan. Nåde han om han kommer nära!! ;) Altandörren står på glänt oxå. Måste få luft!!! Haha!

Inte mkt o förbereda inför morgondagen då det bara är jag som ska ta mig iväg. Lägga fram kläder o förbereda frullen som jag nog äter på vägen till jobbet ;)

Det är tur vi har en stoooor soffa!


Jag sitter upptryckt i ena hörnet ;)

Känner nig redan trött... Blir nog till o borsta tänderna o göra mig klar så jag kan somna i soffan sen om ja känner för't ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar