torsdag 6 februari 2014

Neeeej!!!!!!!

Kl halv tre vakna jag av att Tim kom in till oss. Så ledde han mig tillbaka till sing säng. När jag kom in o deras rum kände jag lukten o jo visst, Tim hade kräkts i sängen... Blääää!!! Som tur va hade hans kudde, snutte, filt o hund klarat sig! Resten ligger i tvättmaskinen o redo att startas kl åtta....


Han har inte kräkts nå mer i verkar nu pigg o glad o leker på med Ida. Så vi får väl se vad som händer... Hur som är det som det är. Bara o tvätta sängkläderna o hoppas vi andra klarar oss. Det är bara o härda ut! Trist bara då det inte blir nå skidåkning i kväll... Så får vi se på lör. Håller han sig symtom fri o ingen annan drabbas kan de fortfarande åka till farmor på lör (då det då gått över 48 timmar sen Tim kräktes) så vi håller tummarna nu!!

Jag blir hemma från jobbet. Kändes mest logiskt då jag är lite halv risig o jag kan ju faktiskt dra me det här till mitt jobb o barnen där....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar