måndag 24 februari 2014

Nu kan jag berätta!!

Det va träna ja skulle göra i kväll. O det gjorde jag. Anledningen till att ja inte ville säga det va för att varje sön ja sagt det har jag blivit sjuk. I fyra veckor i rad. O lik förbannat kom tröttheten o det hals onda på em. Men struntade i det o träna ändå. Fick sällis en stund av Tim :) De är så söta när de ska försöka göra som jag...

Barnen i rörelse är omöjliga att få skarpa på bild!


De är riktigt duktiga! ;)

Jag sitter nu o laddar för o hänga en maskin tvätt. Så fort ja orkar... Fick tvätta maskinen två ggr då det låg en BLÖJA i maskinen när ja öppnade den :O Ida sa till Patrik att det va en där i. Men han såg ingen så vi trodde hon såg fel. Men nej då, den ungen har stenkoll!! Undrar om det är för att hon lagt den där?? El så kan det lika gärna va denna virrpanna till mamma :P haha! 

I morse gick lämningen jätte bra! Ingen av dom va ledsen. Ida har ju varit de i flera veckor. Tror dock det berodde på att hon hade sin macka o äppeljuice o äta o dricka så hon va inne i det. O så va det så mkt lugnare med bara ngr barn o en fröken. Tror tyvärr inte det går lika bra i morrn :( Men hoppas kan man!

Nu ska jag ta tag i den där tvätten, o sen förbereda till morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar