fredag 14 februari 2014

Bättre idag

Idag mår jag faktiskt bättre. Låter fortfarande krig i magen men den har börjat stabilisera sig. Mår inte illa heller. Så idag ska ja testa o ta en macka till frukost... Har dock rejäl huvudvärk. Beror nog på vätskebrist... Trött är ja oxå. Halv bökig natt. Skulle sååå gärna vilja sova en stund idag oxå. Men svårt när Ida inte sover på dagen. Gårdagen va en lång dag. Denna kommer nog kännas desto längre... Suck!
Idas kalas i morrn vart flyttat tills på sön. För att ha marginalerna på våran sida, då det nästan gått 70 timmar då. Men denna magsjuka verkar ju ha väldigt lång inkubations tid...
Det va ju då tänkt att ja skulle städat o bakat idag. Men det får flytta till i morrn. Patrik har kurs hela helgen 7.30-17.30... Känns skit tråkigt!!! Ingen sovmorgon för nån av oss, plus att jag o barnen blir själva hela helgen...

Morgon mys i soffan....

Jag försöker ligga o dra mig lite i sängen. Men det ropas efter päron, mandarin, banan, vill ha kläder på, jag är snorig, varvat me bråk dårå... Får väl ta o gå upp o fixa frukost strax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar