onsdag 19 februari 2014

Gaaaahhhh!!!

Jag vill inte va den som är den. MEN den ENDA nackdelen me o bo i lägenhet måste va grannar vägg i vägg. Vi har en ovanför oss. Som vi hör ytterst sällan. Sen har vi ngr vägg i vägg med vårat sovrum. Jag gillat dom, inget ont mot dom som personer, alls. MEN ngr ggr i månaden är det väldigt högljutt där. Som nu. Låter som kalas av något slag med många HÖGA röster o spring. Alltså BARN som springer o är vakna NU?! :O Jag har tom hört det vid tolv tiden på NATTEN! O det är små barn! Värst är när deras radio? Tv? Klockradio? nånting iaf, går igång vi typ sextiden en lördag el söndag. O är på lääänge!!
MEN det skulle aldrig falla mig in o klaga. Vi har valt att bo i lght, o då kan det va såhär. Vi är inte heller Guds bästa barn så vi hörs säkert in till dom. Vi OCH barnen såklart :S När det leks o busas kan jag tänka mig att det hörs rätt bra in till dom. De klagar inte. O ja tänker heller inte göra det. Visst, det är störande som sjutton. Men jag överlever, ngr ggr i månaden ;)

Hm, vart det tyst därinne? :O

Aja, med det sagt ska jag nu buffa till mannen som snarkar... Suck!!!
Är det inte det ena så är det det andra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar