söndag 16 februari 2014

Nöjd tjej!

Ida verka hel nöjd med sitt lilla kalas! Saknade nog dock kusinerna men hon hade kul ändå! :) Massa gotti o paket. Hon fick mkt kläder, jätte fina! O så fick hon kläder till dockorna, en hund med koppel som går, o en Alfons film. O pengar! 
Tack Ni som kom o firade sötnosen! 
Tim va så fin han oxå. Han fick välja själv va han ville ha på sig o valde en grön fin skjorta. Är det kalas så är det ;) Frillan ville han såklart oxå fixa ;)
Ida hade Pippi klänningen som hon fick av oss igår :)
Patrik kom hem vid halv fem. Efterlängtad man o pappa <3 Efter middagen va det dusch o bad dax för barnen. O då de va så trötta bestämde ja mig för o plocka undan allt åt dom. Så det vart fint i deras rum! De somnade för drygt en timme sedan. Tröttisar <3

I morrn är det tidig morgon. Frukost på fsk redan kl 7.20... Men o andra sidan får de komma hem kl 14 ;) Underbart!!! 
Min plan är att jag äntligen ska orka träna. Den här kroppen ser ut som en deg klump efter dessa veckor man varit sjuk...

Nu ska ja förbereda för morgon dagen innan jag tänker lägga mig. Lika trött som igår...
Fotade bara kalaset me den riktiga kameran, så bjussar på en gammal bild...

Tänk, nu känns nappar som så long ago!!! Att det skulle gå så snabbt att vänja sig av med dom. De är som om de aldrig funnits! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar