torsdag 27 februari 2014

Mammas kompis!

Vart en riktig jobbig natt i natt. O när man börjar bli van att få sova på nätterna blir man helt förstörd efter en sån här natt. Runt halv tre, tror ja haha, så fick hon komma in o sova hos oss. De vaknade i lagom tid i morse. Men sen vart den en jätte jobbig lämning. Tim som inte varit ledsen sen nån gång tidigt i höstas vart jätte ledsen :( O Ida me :( Så idag värkte mamma hjärtat extra mkt o tårarna kom...
O eftersom ja inte hann träffa dom igår efter jobbet då de sov när jag kom hem så åkte jag direkt hem efter jobbet idag. Hade tänkt handla. Men ville hinna träffa dom. O det va tur, för de längtade jätte mkt efter mig! Så jag åkte strax innan de skulle lägga sig ist. 
Kom hem runt halv nio. TRÖTT är bara förnamnet! 
Det va bokrea på kvantum o hittade denna bok...

En jätte fin bok. Handlar om en ankunge som ska börja skolan o hur han känner innan o under första dagen. Längtar efter mamma mm. Men sen går allt så bra så! Kan nog va nåt för mina sötnosar :) 

Nu ska jag snart sova. I morrn kommer min finaste vän Sara hit. Ska bli så himla kul. Längtar!! O barnen me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar