fredag 14 februari 2014

Jag hade nog tur!

Att barnen va så snälla som de va igår. Idag höll det i sig ca en timme på morgonen... Sen va det skrik o bråk igen. Stundtals leker de hur bra som helst, men lika snabbt kan det vända. O sen vända igen... Jag håller på o tvättar för fullt. Tim kissade ner våran säng i morse. Vart överrumplad när han väcker mig o säger att det kommer kiss. Du har ju blöja säger jag o känner på rumpan förr att upptäcka att han är genomblöt! Jag va snabb så det hann inte komma på själva skumgummi madrassen, men överdraget. Så det har nu tvättats o hänger på tork. Ska ta alla sängkläder när ja ändå håller på. Känns fräscht när man varit sjuk. Även mina handdukar. Toalett o handfat rengjorde jag igår kväll.

Innan lunch satte vi oss o degade lite...

Gjorde hjärtan me varje fam medlems initial i. Då sa Tim att han ville ha en me Otto (hans kompis på fsk) o Ida ville ha en me Ester (hennes kompis på fsk) Gullungar!! <3

Tim sover o jag försöker ha en lugn stund i soffan me Ida. Men hon är upp o överallt... Inte trött hon inte!!

Så här går hon oftast klädd hemma nu för tiden. Tycker det är varm säger hon :P


Tänk va snabbt man ser sååå sliten ut när man är sjuk...

Men när Tim vaknar ska ja göra ett tyck o så ska vi gå ut en sväng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar